8 Mayıs 2009 Cuma

BENİM ANNEM BİR MELEK












































































BENİM ANNEM BİR MELEK
Esentepe İlköğretim Okulu, Kültürel Etkinlikleri kapsamında Anneler Gününü” Benim Annem Bir Melek” sloganıyla yapmış olduğu etkinlikler çerçevesinde kutladı.
Okul İdaresinden yapılan açıklamaya göre,
Esentepe İlköğretim Okulu “Değerlerimiz ve Biz” isimli program serisinin bu haftaki bölümünde en önemli değerlerimizden biri olan annelerimizi konu başlığı yaptı. Bu bağlamda köyümüzde yılın annesi seçildi. Yılın anneliğine şehitlik mertebesine ulaşan Ferhat ŞARLAK’ın annesi Sevim ŞARLAK layık görüldü. Daha sonra şair İbrahim Şaşma’nın hazırladığı şiir dinletisi salondaki misafirlerimiz üzerinde duygulu anlar oluşturdu. Misafir olarak okulumuzda ağırladığımız Karaman Huzur Evinin sakinlerinden olan annelerimiz öğrencilerimizi, öğrencilerimizde annelerimizi sevindirdi. Yapılan etkinliğimiz öğrencilerimizin değerli şairlerimizin şiirlerini okumasıyla devam etti. Etkinliğimizin en önemli bölümlerini ise Anasınıfı öğrencilerimizin Annelerimiz için hazırladığı bölümler oluşturdu.
Etkinliğimize bizzat katılan Karaman Belediyesi Başkanı Dr. Kamil Uğurlu beyefendinin eşleri Hilal Uğurlu’ya iştiraklerinden dolayı teşekkür ediyoruz. Bizlerin davetine icabet eden Hilal Uğurlu Hanımefendi programın sonunda memnuniyetini dile getirdi.
Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz.
http://www.esentepeokulu.com/






Hiç yorum yok: