9 Mayıs 2010 Pazar

Benim Annem Bir Melek



















































Benim Annem Bir Melek
Esentepe İlköğretim Okulu, Kültür Etkinlikleri kapsamında ” Benim Annem Bir Melek” ismiyle yapmış olduğu etkinlikler çerçevesinde Anneler Gününü kutladı.
Okul İdaresinden yapılan açıklamada:
“Esentepe İlköğretim Okulu olarak bu yıl etkinliklerimizde annelerimizi de merkeze alıp o yönde seminerler yaptık. Bu etkinliklerimizin devamı olacak şekilde yine annelerimizi okulumuza davet edip onlara özel bir günde de, onları unutmadığımızı ifade ettik. Kelimelerle anlatılamayan fedakârlık ve karşılıksız sevgiyi "anne" diye tarif edebileceğimiz düşüncesiyle hareket edip, annelerimizi baş tacı etmekteyiz.
Annelerimize yaptığımız etkinliklerle bu hayatta ne kadar değerli olduklarını ifade ediyoruz. Değerli oldukları kadar vazifelerinin de mukaddes olduğunu anlatıyoruz. Geleceğin nesillerinin yetişmesinde çok büyük emekleri olacağını annelerimize hatırlatıyoruz. Anneler geleceğin şekillenmesine sizler yardımcı olacaksınız diyerek ‘evlatlarımıza sahip çıkalım’ sloganıyla üzerlerine düşen vazifenin ehemmiyetini değişik şekillerde onlara aktarmaktayız.
Annelerimiz için hazırlamış olduğumuz “Benim Annem Bir Melek” isimli etkinliğimizde şiir, müzik, oyun, anlatım bir demet olarak hazırlanıp misafirlerimize takdim edildi. Annelerimize sunulan bu etkinlik demetinde şiirleriyle gönüllerimizi coşturan, annelerimizi duygulandıran şair İbrahim Şaşma’ya teşekkür ediyoruz. Bizlerin davetini hiçbir zaman geri çevirmeyip programlarımıza renk katan İbrahim Şaşma okuduğu şiirleri ile annelerimizin gözyaşlarını yanaklarından aşağıya kadar indirdi. Annelerimizin gözyaşlarını müzikleriyle silen, Karaman’da “Keyf-i” olarak bilinen Yasin Özçelik ve Barış Arpacı’da seslendirdikleri parçaları ile dinleyenleri mest ettiler. İlk olarak anneler üzerine seslendirdikleri parçalarla sahneye çıkan Yasin Özçelik ve Barış Arpacı, programın sonunda hareketli eserler sunarak anneler günümüze renk kattılar. Öğrencilerimiz hazırladıkları şiir, hikâye anlatımı ve oyunlarla annelerimizi hem hüzünlendirdiler hem de sevindirdiler. Etkinliğimizin sonunda okul yetkililerine, öğretmenlerine, öğrencilerine teşekkür eden annelerimiz mütebessim yüzlerle okuldan ayrıldılar.
Okul İdaresi olarak bütün annelerimiz için "Sen göklere uzanan ellerimsin sen gözümden süzülen yaş, düşüncem, hasretimsin. Sen anlatmak isteyipte anlatamadığım, kelimelerle ifade edemediğim biricik annemsin... “ diyerek onların her günü anneler günü diyoruz. Herkesin anneler gününü kutluyoruz. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz.









Hiç yorum yok: